22/09/2017

El Museu en imatges. Un passeig per les seves instal·lacions

Veure imatge de  El Museu en imatges. Un passeig per les seves instal·lacions (nova finestra)
Aquest vídeo, editat l’any 2016, ens convida a conèixer el Museu de l’Hospitalet, els seus edificis patrimonials i el carrer del Xipreret, al nucli antic de la ciutat. Actualment la implementació del Pla Director del Museu de l’Hospitalet contempla el trasllat de la mostra permanent de “L’Hospitalet i la memòria democràtica. L’Hospitalet del XX” a les dependències de Casa Espanya i la concentració dels serveis administratius en Can Riera.

Amb una picada d’ull la Medusa us convida a visitar el Museu i participar a les activitats que s’hi organitzen. Fem #PatrimoniLH, fem #HistoriaLH, fem #MemoriaLH. Fem #CulturaLH.

L’Etna Segura ha estat l’autora d’aquest vídeo promocional del Museu de l’Hospitalet, en el marc de col·laboració amb el Centre d’Innovació i Formació per a l’Ocupació (CIFO) de l’Hospitalet durant l’any 2016.