28/10/2022

Veure imatge de L'exposició ACARADES visibilitza el fons del Museu de L'Hospitalet en un diàleg poètic (nova finestra)

El Festival Acròbates acull l'exposició ACARADES, un diàleg entre les peces del fons del Museu de l'Hospitalet, creades per dones artistes i els versos d'algunes de les poetesses que han passat al llarg de les 17 edicions del festival.

La mostra es pot visitar, del dia 27 d'octubre al 27 de novembre, a l'Auditori Barradas. Entrada lliure.

L’exhibició, comissionada per Vanessa Martín Nicolàs, és una oportunitat única de gaudir de les creacions de dones artistes i de posar en valor obres de la col·lecció de la ciutat, que normalment no es troben exposades.