25/04/2022

Veure imatge de Reproduccions 3D en el marc del programa #FemTàndem entre l’Institut Mercè Rodoreda i MdLH (nova finestra)

L’alumnat de 4t d’ESO de l’Institut Mercè Rodoreda ha conclòs la pràctica de digitalització en 3D de diverses peces del fons del MdLH com a complement de l’assignatura de tecnologia.
Des del MdLH es va seleccionar un conjunt de càntirs que, per la seva morfologia i diversitat, es consideraven adequats per a la pràctica. L’alumnat va disposar de la informació bàsica de les peces i dirigits pel professor Tomás Vera van realitzar les fotografies per editar-les en el programari i posteriorment publicar-les a la plataforma Sketchfab.

Com a complement a la pràctica l’alumnat rebrà una xerrada sobre els usos de la digitalització 3D i com es fan de forma professional a càrrec de Blanca Pascual Martín
El MdLH aposta per la divulgació del fons d’art escultòric en 3D mitjançant la digitalització d’una selecció de peces en 3D (tres dimensions).

El programa #FemTàndem IMR-MdLH es desenvolupa durant el curs i vol esdevenir un element d’excel·lència  en el camp de les arts, la cultura i les ciències.

Bona feina!!

H-1010