30/11/2021

Cinc anys del festival d'arquitectura a l'Hospitalet de Llobregat

Veure imatge de Cinc anys del festival d'arquitectura a l'Hospitalet de Llobregat (nova finestra)

El Museu de L'Hospitalet participa en l'exposició La teva arquitectura i la meva. Cinc anys del festival a l'Hospitalet de Llobregat amb el préstec de 4 objectes del fons: una rajola de la Casa dels Cargols, dues llançadores i un rodet de la Fàbrica Vilumara.

La mostra reivindica el patrimoni arquitectònic de la ciutat i visibilitza la feina de difusió que han fet els darrers cinc anys a la ciutat, programant més de 80 activitats i 9000 visites a espais patrimonials.

L'exposició, comissionada per l'associació @48HOURSOPENHOUSEBCN, s'inaugurarà el dimecres 1 de desembre a les 19:30 h a l'Auditori Barradas i és d'accés lliure.