30/04/2019

Explora LH, rutes d'història i patrimoni

Veure imatge de  Explora LH, rutes d'història i patrimoni (nova finestra)
El Museu de l’Hospitalet incorpora a l’aplicació Explora LH l’adaptació de cinc itineraris de caràcter històric per la ciutat, en la modalitat de joc de pistes. L’aplicació Explora LH és un projecte obert a qualsevol persona, entitat o centre educatiu interessat a descobrir L’Hospitalet d’una manera diferent.

L’adaptació, a càrrec de Schola Didàctica Activa, planteja sobre el mapa de la ciutat una seqüència de pistes que us convidaran tant a descobrir el territori com a apropar-vos a la història de l’Hospitalet industrial, els racons de la Vila Vella, a la història de les dones, a la del guerriller Quico Sabaté i de la lluita antifranquista dels barris de Collblanc i la Torrassa.

Explora, descobreix i juga amb l’APP

Descàrrega l'App, orienta't amb l'ajuda de la brúixola o sense i comença a explorar L’Hospitalet! Hi ha una infinitat de possibilitats!

- Història i Patrimoni
- Medi Ambient i Salut
- Igualtat
- Educació i Camins Escolars

Iniciativa, impulsada per la Regidoria de Govern d’Innovació Social de l’Ajuntament de L’Hospitalet en col·laboració amb la Fundació Itinerarium.