08/02/2018

El Museu de L'Hospitalet presta una obra de Joan Miró per a una exposició a l'IVAM

Veure imatge de L'enfance d'Ubu  de Joan Miró (1953) (nova finestra)
El Museu de L'Hospitalet ha prestat L'enfance d'Ubu per a l'exposició "Joan Miró, ordre i desordre" de l'IVAM (Institut Valencià d'Art Modern). El quadre pertany al fons d'art de la ciutat i és una de les tres obres de l'autor de les quals disposa L'Hospitalet.

L'obra formarà part d'una exposició en la qual, a través d'obres de molts diferents suports i tècniques, el comissari planteja un diàleg entre les dues personalitats de Miró: l'home metòdic i l'artista que altera l'ordre amb els seus desitjos d'experimentar i, per tant, el desordre.

La peça és un dibuix en paper amb la tècnica de guaix i collage. Forma part de la sèrie que, al llarg de la seva trajectòria, Joan Miró va anomenar L'enfance d'Ubu.

El quadre forma part de l'exposició que es podrà visitar a l'IVAM del 15 de febrer al 17 de juny.
Museu d'Història de L'Hospitalet - c. Joan Pallarès 38 - Telf: 93 403 61 10