30/03/2022

Repositori virtual del fons d'art del MdLH

Veure imatge de Repositori virtual del fons d'art del MdLH (nova finestra)

El museu vol transformar-se en una institució líquida, que pugui adaptar-se als nous escenaris que la Pandèmia Covid-19 ha revelat i altres escenaris futurs i distòpics on el distanciament social i confinament sigui necessari.

Si bé el museu no ha de perdre l'essencialitat de l'experiència física i vivencial, les institucions culturals s'han de plantejar reformular les seves maneres de fer i la utilització d'eines telemàtiques.

En aquest context el Museu de L'Hospitalet ha creat el Pla de Patrimoni Híbrid, amb l'objectiu d'activar un pla museològic digital que ajudi a connectar amb el públic virtual sense descuidar el presencial.

Entre els seus propòsits està la divulgació del fons d'art escultòric en 3D: Mitjançat Sketchfab es van realitzar la digitalització en 3D de 31 peces escultòriques de petit i mitjà format.

Esperem de mica en mica poder anar incrementant aquest repositori digital que ens està permet obrir les portes del museu, difonent el patrimoni cultural d'una manera com mai s'havia vist abans.

Accés al repositori d'exposicions virtuals

Museu de L'Hospitalet - C/ Joan Pallarès 38 - Telf: 93 403 61 10 - Avís legal