04/10/2022

Veure imatge de Sessions de Ioga i Mindfulness al Museu de L'Hospitalet, per joves, adolescents de 12 a 16 anys (nova finestra)

Ja us podeu inscriure  a les sessions de Ioga i Mindfulness del Museu de L'Hospitalet, per joves, adolescents de 12 a 16 anys i per les seves famílies del programa específic de benestar emocional per a la infància i l’adolescència finançat per la Diputació de Barcelona.

Programa específic de benestar emocional per a la infància i l'adolescència, en el marc del Pla de concertació de la Xarxa de Governs Locals 2020-2023.

Els objectius específics del Programa són:

1. Promoure actuacions preventives i comunitàries que tinguin un impacte positiu en el benestar emocional i relacional d’infants i adolescents.

2. Desenvolupar competències, habilitats i capacitats dels infants i adolescents i de les seves famílies per al desenvolupament emocional.

3. Detectar i donar una resposta individual, grupal i/o comunitària a situacions de risc de malestar emocional o soledat no desitjada en infants i adolescents.

I també es poden inscriure escoles, esplais, entitats i altres grups de joves als tallers setmanals dels dimarts al matí a l'Harmonia a través de la Guia Intro

Museu de L'Hospitalet - C/ Joan Pallarès 38 - Telf: 93 403 61 10 - Avís legal