08/01/2018

Veure imatge de  Esteve Mulero Guinart i Manuela Cabezas Ramírez guanyen la 32a edició de les Beques de L’H (nova finestra)
Esteve Mulero Guinart i Manuela Cabezas Ramírez  seran els encarregats d’investigar al voltant dels temes proposats en la 32a  edició de les Beques L’Hospitalet per a llicenciats universitaris convocades per l’Ajuntament. La recerca se centrarà en la història del teatre a l’Hospitalet i la història de les eleccions municipals existents des dels seus inicis fins a la Guerra Civil a la ciutat. Les beques tenen una dotació de 3.000 euros cadascuna.

El jurat ha decidit atorgar la beca per fer la recerca sobre la  història del teatre a L’Hospitalet a la proposta presentada per Esteve Mulero Guinart. L’Esteve és graduat en Antropologia Social i Cultural per la Universitat de Barcelona.

La proposta de recerca sobre la història de les eleccions municipals des dels seus inicis fins a la Guerra Civil a la ciutat presentada per Manuela Cabezas Ramírez és la que ha obtingut el beneplàcit del jurat. La Manuela és llicenciada en Història per la Universitat de Barcelona.

Les beques tenen com a objectiu potenciar la recerca científica en els diversos àmbits vinculats al patrimoni històric de la ciutat. Les convoca el Museu i l’Arxiu Municipal de L’Hospitalet i comptem amb la col•laboració del Centre d’Estudis de L’Hospitalet. El termini per lliurar els treballs és de sis mesos a partir del dia que es comuniqui la resolució a les persones interessades.

El jurat estava format per Josep Maria Solias, cap de secció de Patrimoni Cultural de l’Ajuntament de L’Hospitalet, Maria Valls, tècnica arxivera de gestió documental de l’Arxiu Municipal, Josep Ma González, tècnic de patrimoni cultural i Carles Santacana en representació el Centre d’Estudis de l’Hospitalet.
Museu d'Història de L'Hospitalet - c. Joan Pallarès 38 - Telf: 93 403 61 10