22/06/2020

Us trobem a faltar! Reobrim el dijous 25 de juny

Veure imatge de Us trobem a faltar! Reobrim el dijous 25 de juny (nova finestra)

El Museu de L’Hospitalet obre les sales per a les visites a les exposicions el pròxim dijous, 25 de juny. El Museu, com la resta d’equipaments culturals, va tancar el 13 de març a causa de l’alerta sanitària per la Covid-19. Ara, recupera una part de l’activitat.

Es podran visitar les exposicions permanents “Color, forma i volum”, el conjunt de retaules de l’antiga església de Santa Eulàlia de Mèrida; “L’Hospitalet: un indret, una història”, al voltant de l’evolució de la ciutat des de 1890, i “L’Hospitalet i la memòria democràtica”, que recorda la lluita antifranquista i per la consecució de la democràcia, instal·lades a Casa Espanya i l’Harmonia.

També es podrà visitar l’exposició temporal “L’art del Macabich”, dedicada al dibuixant de còmics, il·lustrador, pintor i escultor de la ciutat Jordi Macabich, inaugurada pocs dies abans del confinament a l’Harmonia.

En compliment de les mesures de seguretat, s’han senyalitzat circuits al terra amb camins d’anada i tornada per facilitar el distanciament físic a l’interior dels equipaments.

Els horaris del Museu seran, de dimarts a divendres, de 17 a 20 hores, i els dissabtes i diumenges d’11 a 14 hores. Dilluns romandrà tancat.