23/11/2020

Veure imatge de Taller d’Urban Sketching. Tàndem d’educació Institut Mercè Rodoreda i Museu de l’Hospitalet. (nova finestra)

El passat divendres 20 de novembre es va realitzar un taller d’Urban Sketching conduït per Raúl Deamo a les instal·lacions de l’Institut Mercè Rodoreda.

Des de l’assignatura d’història de l’art,  estudiants de 4t d’ESO de l’Institut Mercè Rodoreda aprenen la tècnica d’Urban Sketching  amb Raúl Deamo. Entre els objectius del taller es troben el de conèixer els materials adequats, desenvolupar la creativitat artística, intercanviar experiències, documentar a través del dibuix els elements del paisatge urbà i apropar el coneixement del patrimoni, la història i la memòria democràtica de l’Hospitalet.

Després de l’explicació teòrica a l’aula, ja al pati, posaren en pràctica diferents tècniques de dibuix. Un cop acabada la sessió es va fer una posada en comú dels treballs realitzats i es plantejaren els propers reptes als carrers de la ciutat i a les instal·lacions del Museu.

Aquesta activitat es va realitzar en el marc del programa Tàndem entre l’Institut Mercè Rodoreda i el Museu de l’Hospitalet del curs 2020-21.