21/01/2021

Finalitzat el trasllat de les peces des del Castell al nou magatzem del Museu

Veure imatge de Finalitzat el trasllat de les peces des del Castell al nou magatzem del Museu (nova finestra)

Després d'abandonar els magatzems de Carrer Cultura i de Tecla Sala, a finals del 2020 s'ha completat el trasllat de les peces del fons del Museu dipositades a l'edifici conegut com el Castell Oscus o de la Pepa (c. Blas Fernández Lirola, 74) cap al nou magatzem del Museu de l'Hospitalet.

El procés de trasllat es va iniciar a finals de l'any 2019. Per dur-lo a terme ha estat necessària la realització d'un inventari i documentació exhaustiva de les peces que hi eren dipositades així com la coordinació del seu transport i sectorització en el nou magatzem de l'avinguda del Carrilet.

En total han estat traslladats prop de 1000 objectes del patrimoni històric hospitalenc de naturalesa agrícola, arquitectònica i industrial, entre d'altres.

El magatzem esdevé una instal·lació fonamental per a la gestió de les col·leccions del fons patrimonial i de preservació per a les futures generacions.

Nou espai pel fons d'art del Museu de L'Hospitalet  http://ow.ly/Tu6u30rtyQc