30/09/2022

Donació de nou retrats de la família Parera al Museu de l'Hospitalet.

Veure imatge de Donació de nou retrats de la família Parera al Museu de l'Hospitalet. (nova finestra)

La família Parera ha fet donació al Museu de l'Hospitalet de nou quadres amb retrats familiars dels seus avantpassats, una saga familiar amb diverses personalitats que han deixat un llegat a la vida política i social del municipi. Els retrats corresponen a sis generacions de la família Parera vinculades a la història de l'Hospitalet, tant en la transformació del territori com a la política municipal entre els segles XIX i XX.

El Museu de l'Hospitalet ha fet el treball previ de documentació i restauració amb el suport del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya.

Les obres romandran exposades a l'Harmonia fins al 4 d'octubre.

El dimecres 28 de setembre es va fer l'acte de presentació de la donació i reconeixement a la família Parera, presidit per l'alcaldessa Núria Marín i pel tinent d'alcalde d'Educació, Innovació i Cultura, David Quirós.