22/09/2016.

Una mirada hàptica al Museu de L’Hospitalet. Forma, color i volum .

Veure imatge de  Una mirada hàptica al Museu de L’Hospitalet. Forma, color i volum (nova finestra)

Els continguts de l’exposició estan vinculats mitjançant codis QR, al canal de youtube "La Mirada Tàctil", on trobem, els vídeos, en locució, amb la llengua de signes, amb subtítols.

Han estan seleccionades les peces i obres amb més possibilitats tàctils de les exposicions permanents. També han estat singularitzades enriquint el discurs de l'exposició i facilitant l'aproximació visitant-objecte / obra / element patrimonial, potenciant enormement la seva exploració i possibilitats comunicatives.

El Blog “Museus i accessibilitat”  ha dedicat un post a l’adaptació de l’exposició “Color, forma i volum” de l’Harmonia destinada  a facilitar la visita a les persones amb discapacitat visual, ceguesa o sordmudesa.
.

Museu d'Història de L'Hospitalet - c. Joan Pallarès 38 - Telf: 93 403 61 10