07/06/2017

Veure imatge de  Trasllat de l’exposició “L’Hospitalet i la memòria democràtica. L’Hospitalet del s. XX” (nova finestra)

El Museu de l’Hospitalet posa en marxa les indicacions recollides en el seu  Pla Director. Entre d’altres, es contempla el trasllat de l’exposició permanent “L’Hospitalet i la memòria democràtica. L’Hosptialet del s. XX”, actualment a Can Riera, a les dependències de Casa Espanya, on serà ampliada i adaptada al nou espai expositiu.

L’exposició es va presentar el mes de febrer de l’any 2011 amb motiu de la inauguració de Can Riera-espai de memòria de l’Hospitalet. D’aleshores ençà ha estat un complement museístic al relat expositiu de la història de la ciutat pel que fa al període comprés entre els anys 30 i 80 del s. XX,  al mateix temps que esdevenia un homenatge als homes i dones que van lluitar pels drets i les llibertats contra la dictadura franquista.

Durant el procés de trasllat  aquesta  instal•lació de Can Riera romandrà tancada al públic fins nou avís. Preguem disculpeu les molèsties que això pugui ocasionar. En el moment en que es torni a poder visitar, que esperem que sigui molt aviat, us ho farem saber.

Per qualsevol consulta poden adreçar-se a les dependències del Museu o contactar a través dels canals habituals.

Museu d'Història de L'Hospitalet - c. Joan Pallarès 38 - Telf: 93 403 61 10