10/11/2020

Veure imatge de Estratègia en comunicació científica. Acostar el coneixement i científic a la població  (nova finestra)

El Museu de l’Hospitalet participa en el Pla estratègic en comunicació científica L’H que es presenta amb la campanya de comunicació el dia 10 de novembre, dia mundial de la ciència per la pau i el desenvolupament.

Entre els objectius del Pla es troba el d’oferir unes directrius que serveixin de guia per als serveis i equipaments de l’Ajuntament que participen en la comunicació científica i de suggeriment per a les entitats externes i, per l’altra, estimular la col·laboració i la coordinació entre tots ells.

#LHCiencia  #LHospitaletésciència