21/10/2013

Veure imatge de “Diada de reconstrucció històrica” i de commemoració del “Conveni de l’Hospitalet de 1713” (nova finestra)
El diumenge 20 d'octubre els Miquelets de Catalunya i la Coronela de Barcelona van escenificar els darrers moments de la Guerra de Successió a l’Hospitalet. Els carrers del centre històric esdevingueren un escenari ideal. A la plaça de l’ajuntament es va fer la lectura pública del Conveni signat de la nostra ciutat entre els representants austriacistes i els borbònics. Participà l’entitat TRO (Coordinadora d'entitats de Foc L'Hospitalet). A l’acte hi assistiren l’alcaldessa Núria Marín i el regidor de cultura, el sr. Jaume Graells.