12/06/2019

Veure imatge de  Estudiants de l’Institut Mercè Rodoreda han arribat a la final dels mSchools Student Awards (nova finestra)
Els alumnes de 4t d’ESO de l’Institut Mercè Rodoreda van participar en la categoria Mobile History Map amb un itinerari virtual i una geolocalització de memòria històrica a través d’edificis i personatges rellevants de la Guerra Civil i el franquisme. El treball s’ha realitzat en el marc del tàndem de l’Institut i el Museu de l’Hospitalet amb el suport del Servei d’Educació.

El mScohool Student Awards és un programa impulsat pel Mobile Word Capital i en aquesta edició van participar uns 750 estudiants. El programa  té per objectiu d'obrir noves vies d'ensenyament i aprenentatge a través de la integració de la tecnologia mòbil a l'aula, així com millorar les competències digitals i promoure l'esperit emprenedor entre els infants i joves.